środa, 26 września 2012

107.


Racuchy owsiane Sante z jabłkiem i gruszką posypane cukrem pudrem, podane z kremowym serkiem z cynamonem; malinowa herbata.
Oatmeal pancakes with apple and pear sprinkled with powdered sugar, served with cream cheese and cinnamon, raspberry tea.


Kiepskie zdjęcia z pewnością nie oddają smaku tych racuchów - były boskie! Smakowały trochę jak te, które w dzieciństwie smażyła mi babcia, z mocno waniliowym aromatem. Jak na gotowca, jest to wg mnie bardzo dobry produkt, sama na pewno jeszcze nie raz skorzystam i Wam również polecam :)

42 komentarze:

  1. Racuchy - smak dzieciństwa. Aż mi wracają wspomnienia maminych wyrobów. Pycha!

    sniadaniowy-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że domowe lepsze, ale z drugiej strony od zjedzenia gotowca raz na ruski rok nikt jeszcze nie umarł :D Zwłaszcza, że te z Sante mają naprawdę przyzwoity skład.

      Usuń
  3. Racuszki na śniadanko....to poranna rozpusta! :-) Wyglądają przesmakowicie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam okazję kiedyś spróbować tych racuchów i trzeba przyznać, że jak na takie gotowce to są naprawdę całkiem smaczne:)
    ale wiadomo, własnych nic nie zastąpi! dlatego teraz czekam, aż zrobisz swoje grubaski, skorzystam z wczorajszej oferty i się wproszę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno były boskie, bo nawet tak wyglądają ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają, chętnie bym spróbowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm.. racuchy .. śniadanie idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają pysznie, a z takimi dodatkami tym bardziej ;)
    Można wiedzieć, co to za gotowce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racuchy owsiane firmy Sante, link jest w podpisie śniadania :)

      Usuń
  9. są idealne jak dla mnie :) kształtne i z najlepszymi owocami! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. smak dzieciństwa, jak ja to lubię! :)
    iii dużo cukru pudru, tak ma być! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jadłam wczoraj właśnie te racuszki ! :) mega puuuszyste wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłam te racuszki albo podobne i były bardzo dobre, nawet zaskakująco dobre, jak na taką gotową mieszankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre? miałam kiedyś je kupić, ale się bałam, a wyglądają u Ciebie tak pysznie *.* kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisała wyżej Bliss, zaskakująco dobre :)

      Usuń
  14. to malinki :) ale chyba je miałaś na myśli! :)
    aa miseczka i kubek są z Ikei :)
    o kurcze .. szkoda kubka .. muszę w takim razie uważać na swój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa nic się nie stało! :D swoja droga - migdały tez by pasowały do tego ryżu! :D

      Usuń
  15. Wieki nie jadłam racuchów. Zazdroszczę śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się tam podobają Twoje zdjęcia. ;)
    Placuszki? Niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej lubię takie racuszki w świecie!
    Podane z kremowym serkiem.. brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tam Twoje zdjęcia zawsze będą się podobać, są takie..artystyczne :D
    Racuszków nie jadłam wieki, czas to zmienić więc muszę poszperać w internecie i znaleźć jakiś przepis bo takimi z jabłkiem i cukrem pudrem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w kwestii racuchów - nie wiem co to umiar

    OdpowiedzUsuń
  20. te racuszki muszę koniecznie zrobić ,kocham wszystko co owsiane ! śniadnaie mega pyszne i zdjęcie bardzo fajne ;d jak zawsze;*

    OdpowiedzUsuń
  21. To te racuchy sante? :) Przymierzam się do nich już od jakiegoś czasu i chyba to śniadanie ostatecznie mnie przekonało :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie jestem za gotowcami, ale te wyglądają naprawdę kusząco. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pluszka to pyszna rosyjska bułeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musiało być pysznie, racuchów owsianych nigdy nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już chyba gdzieś pisałam, że wyglądają jak domowe ;pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie kiepskie zdjęcia?
    Pysznie;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...