wtorek, 8 października 2013

376. Czekolada i kokos.


 Czekoladowo kokosowe ciastko z malinami; kremowy serek z syropem klonowym; kawa z mlekiem.
Chocolate coconut cake with raspberries; cream cheese with maple syrup; coffee with milk.

Lubię te egoistyczne poranki :)

Przepis (1 porcja):

4 łyżki mąki kokosowej
2 łyżki kakao
2 jajka
trochę mleka
łyżka miodu
1/2 łyżeczki sody
 maliny

Wszystkie składniki (oprócz owoców) dokładnie mieszamy. Przekładamy do natłuszczonego naczynka, na wierzchu układamy maliny. Pieczemy 25 minut w 180 stopniach. 


16 komentarzy:

  1. kokos, malina i czekolaaaada! :D
    Lepiej zacząć nie można <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko byłoby się oprzeć możliwości zrobienia takiego ciacha o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada ZAWSZE i pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haaaa jest i mój ulubiony kubeczek! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mnie prześladujesz tą mąką :D obłędne ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaczny egoizm :D Kochana zbieram i zbieram Twoje przepisy, bo co następny to lepszy ! :) Niedługo zrobię kokosowe ciastko bananowe, bo biedne banany zdychają na parapecie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Egoizm bywa bardzo dobra zaleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama polubiłam takie ciacha, a te twoje kokosowe jeszcze bardziej mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam od razu egoistyczne, każdy czasem musi o siebie zadbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha, szkoda że nie mam już mąki kokosowej.

    OdpowiedzUsuń
  11. no i znowu idealne śniadanie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kakaowego jeszcze nie robiłam...Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, mąka kokosowa musi zawitać w mych kuchennych szafkach. warta swojej ceny? :)
    a ciasto wygląda cudownie, 2 łyżki kakao robią swoje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam połączenie czekolady i kokosa! <3
    piękny masz kubek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, też je lubię! A to ciacho.. już mnie urzekło! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...