czwartek, 25 sierpnia 2016

511. Yankee Candle Lake Sunset.

Miało być o nowych miłościach, więc będzie o największym tegorocznym odkryciu - Yankee Candle. Woski tej firmy przewijały mi się w tle właściwie od bardzo dawna, jednak nie zwracałam na nie większej uwagi. Szczerze mówiąc, do końca nie wiedziałam nawet, co się tak właściwie z nimi robi. W czerwcu zupełnie przypadkowo znalazłam kilka stacjonarnie, kupiłam dwa i zapomniałam o nich. W lipcu sobie przypomniałam, kupiłam kominek, później drugi, więcej wosków, i dalej samo poszło. Mamy koniec sierpnia, a ja mam na stanie 37 wosków Yankee, 7 samplerów i 7 wosków Kringle. Chyba można powiedzieć, że przepadłam na amen.

Ale ale, dziś miało być o Lake Sunset, a nie rozmiarach mojego uzależnienia ;)


Wg producenta - Ciepły letni wieczór nad jeziorem, chwilę przed nadejściem zmroku o słodko piżmowym aromacie.
Czy tak jest naprawdę?



Tak! Choć z początku moje uczucia do tego akurat zapachu były mieszane, to jednak przy drugim paleniu zdążyłam go pokochać. Za pierwszym razem był dla mojego nosa prawie niewyczuwalny, dałam mu jednak drugą szansę, i następnego dnia rozwinął się pięknie. Wyczuwam słodkiego ananasa i delikatne kwiatki, gdzieś tam w tle lekkie nuty ozonowe i może wodne? Nie wiem, czy to przez naklejkę, czy opis producenta, ale tak właśnie dla mnie pachnie zachodzące słońce nad jeziorem. Czarująco, trochę melancholijnie, jednak absolutnie nie dusząco i męcząco.




A niżej moje dwa ostatnie zamówienia ze sklepu Goodies. Nie da się ukryć, że czekam niecierpliwie na jesień. O którym zapachu chcielibyście przeczytać?




2 komentarze:

  1. jestem ciekawa Twojej opinii o Season of Peace, dla mnie jeden z ulubieńców :)

    Bardzo lubię Lake Sunset, mam do niego sentyment. Z kolei jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nie czuje chemii do np. Pink Sands :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Season na sucho to miłość:) ale z paleniem poczekam chyba na chłodniejsze dni.
      Pink Sands nie miałam jeszcze okazji testować.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...