sobota, 29 grudnia 2012

201. + tag.


Płatki jęczmienne na mleku sojowym z brzoskwinią z puszki, migdałami, suszonymi śliwkami i żurawiną; herbata porzeczkowa.
Barley flakes on soy milk with canned peach, almonds, dried plums and cranberries; blackcurrant tea.


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Motywują w chwilach zwątpienia :)

Po raz kolejny zostałam nominowana do tagu Liebster blog przez trzy dziewczyny, dziękuję :)

Pytania Domki:

1. Co planujesz na Sylwestra ?
Wieczór w domu z drugą połową ;)
2. Masz już plany na ferie zimowe ?
Jasne. Spędzę je w pracy ;))
3. Czego się najbardziej boisz ?
Chorób, samotności, pająków, zamkniętej przestrzeni.
4. Co chciałabyś/chciałbyś robić w przyszłości ?
Chciałabym prowadzić własny hotel lub małą, przytulną kawiarenkę.
5. Lubisz zwierzęta ? Jakie najbardziej?
Lubię, najbardziej psy.
6. Najgorsze połączenie na śniadanie to... ?
Najgorsze jakie dotąd jadłam to owsianka na mleku z kiwi. Strasznie gorzkie to było.
7. Jak oceniasz swój sposób żywienia się ?
Staram się odżywiać zdrowo i racjonalnie, jednak bez przegięć w żadną stronę.
8. Ulubione zajęcie ? 
Sport, czytanie.
9. Dokończ : Najbardziej nie lubisz gdy ...
gdy po przygotowaniu śniadania biorę aparat i okazuje się, że bateria się rozładowała ;))
10. Opowiedz o swoich najlepiej spędzonych wakacjach.
Chyba podróż poślubna. Nietypowa, bo spędzona w Tatrach. Cały tydzień - tylko my dwoje i góry. Było cudownie :)
11. Czarny czy biały ? :> 
Czarny!

Pytania Olik

Jak spędziłaś/spędziłeś te święta i czy uważasz je za udane?
Były bardzo udane, spędzone z bliskimi, bez kłótni czy sporów, za to pełne radości i uśmiechu.2. Co znalazłaś/znalazłeś pod choinką?
Masę słodyczy, pieniądze, portfel, książkę Nigelli i komplet pościeli od niezawodnej teściowej ;))
3. Zdjęcie, które najlepiej oddaje magię tegorocznych świąt?
Zdjęcie całej rodziny przy Wigilijnym stole.
4. Ulubione śniadaniowe połączenie smaków?
Klasyki - jabłko i cynamon, pomarańcza i czekolada, banan i masło orzechowe, jogurt i mus jabłkowy.
5. Ulubiony bohater z kreskówki?
Hmm.. chyba Miki ;)6. Twój ulubiony film lub reżyser?
Filmu nie jestem w stanie wymienić jednego. Jeśli chodzi o reżysera - David Lynch.
7. Jakiej muzyki słuchasz i kto jest Twoim ulubionym wykonawcą?
Głównie tego, co wpadnie mi w ucho, najczęściej rock.
8. Ulubiona zdrowa przyjemność?
Domowe, owsiane ciastka i wypieki.
9. Twoja największa pasja?
Czytanie :)
10. Jakie jest wymarzone miejsce, które chciałabyś/chciałbyś odwiedzić w przyszłe wakacje?
Tatry! Stęskniłam się.
11. Jakie jest Twoje noworoczne postanowienie?
Mam kilka ;)

Pytania Martyny:

1. Wolisz dzień czy noc? Dlaczego?
Dzień. W nocy najczęściej się tylko śpi ;)
2. Gdybyś miała wybrać jedną potrawę, którą mógłabyś jeść do końca życia było by to...

Jedną jedyną? Chińszczyzna.
3. Romantyczna kolacja w luksusowej restauracji czy wspólne oglądanie filmu i jedzenie popcornu?

Teraz zdecydowanie film i popcorn, i przytulanie na kanapie.
4. Dzień, który wykreśliłabyś z tygodnia?

Sobota. Nie lubię sobót, zawsze jest tyyyle do zrobienia :P
5. Danie, które chcesz przygotować od dłuższego czasu, ale nie miałaś możliwości/okazji?

Sushi. Może ktoś ma wypróbowany i prosty przepis?:>
6. Ulubiony rodzaj makaronu?

Kolanka, są takie urocze :>
7. Jakiej przyprawy używasz najczęściej?

Aktualnie chyba cynamonu.
8. Tytuł/wykonawca piosenki, która najlepiej oddaje Twój teraźniejszy humor?

Nie wiem, czy najlepiej oddaje mój humor, ale zasłuchuję się ostatnio w "Kiss me" Eda Sheeran'a.
9.  Potrawa, która zawsze Ci wychodzi?

Pizza.
10. Największa lub najśmieszniejsza kulinarna wpadka?


Nie przypominam sobie wybitnych wpadek ;)
11. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? (3 rzeczy)

Laptop z internetem, ulubioną książkę i okulary przeciwsłoneczne.


21 komentarzy:

  1. Dość oryginalne śniadanie, wieki całe nie jadłam płatków jęczmiennych, a już na pewno nie w takim zestawieniu.

    Co do owsianek, to prócz kiwi uważaj na ananasa - też gorzki :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze płatków jęczmiennych - muszę spróbować!
    Też w przyszłości chciałabym prowadzić kawiarenkę - albo nawet coś większego, coś związanego z gastronomią. Ale tylko przez trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałas mi o pizzy!. Mam na nią ochotę teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się takie śniadanie i cudownie się prezentuje na zdjęciach:)
    ehhh, rozmarzyłam się na myśl o takiej podróży poślubnej w Tatrach, wszyscy latają do ciepłych krajów, a przecież tak cudowne miejsca można odnaleźc całkiem niedaleko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście udało mi się doprosić kupna migdałów i też dzisiaj zagościły w moim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie! :)
    Też od dłuższego czasu zabieram się za sushi, już nawet wypatrzyłam wodorosty, haha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności! A jak to ślicznie wygląda. Żurawina, suszone śliwki, migdały - u Ciebie nadal święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie..takie inne. Możliwe, że mam takie wrażenie bo nie jadłam płatków jęczmiennych.. :D
    Hm, podróż poślubna w Tatrach, coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym żeby pizza mi zawsze wychodziła ;D daj spróbować tych płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię śniadanie z mlekiem sojowym, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  11. śniadanie pyszne, jak codziennie! :)
    nie martw się, Ty ferie w pracy, a ja na uczelni albo w domu z notatkami :D znaaaam ten ból! :<

    OdpowiedzUsuń
  12. przepyszna kompozycja na śniadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak smakują płatki jeczmienne, bo nigdy nie próbowałam? Świetnie się komponuje brzoskwinia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy płatków jęczmiennych nie jadłam:< chyba trzeba będzie to nadrobić!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja namiętnie pijam Dilmah. ;)
    Nie wiem, jak Tobie, ale mi opakowanie starcza na maksymalnie dwa dni. :D

    A śniadanie pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz? uwielbiam cię. też lubię lyncha, ostatnio zaczęłam odświeżać sobie "twin peaks". serial mojego dzieciństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszne dodatki :)
    To trzymam kciuki za kawiarenkę, gdybym mieszkała blisko to bym tam wpadała dość często :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Na sushi przepis jest tylko jeden ;) I jego głównymi składnikami są czas i cierpliwość. Ja dość często sushi robię.

    Mi się marzy poślubna w zimowe Alpy na narty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie jakoś nie przemawiają owoce z puszki, ale za to nie mogę się już doczekać świeżych i soczystych nektarynek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie plany na sylwestra jak Twoje - to najlepsze plany!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam płatki jęczmienne :) Pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...