wtorek, 3 grudnia 2013

432. Amarantus i nowa współpraca.


Amarantus na mleku z bananem i ekspandowanym amarantusem z miodem; kawa z mlekiem.
Amaranth with milk, banana and honey flavoured expanded amaranth.



Wczoraj po pracy czekała na mnie w domu bardzo miła niespodzianka. Nawiązałam ostatnio współpracę z firmą Ekoprodukt, i dostałam do przetestowania całą bezglutenową serię Amarello. Byłam mile zaskoczona wielkością paczki, firma naprawdę szczodrze mnie obdarowała ;)

W mojej przesyłce znalazły się (każdy produkt x2)

mąka amarantusowa
mąka amarantusowa prażona
amarantus ekspandowany
amarantus ekspandowany z miodem
nasiona amarantusa
len mielony
płatki lniane
musli kolumba
pieczywo chrupkie z amarantusem
i ciasteczka amarelki.

Czeka mnie więc dużo testowania! To miłe, że firmy zdają sobie sprawę z ograniczeń, jakie niesie dieta bez glutenu, i wychodząc konsumentom na przeciw wprowadza całe linie bezglutenowych produktów. Dodatkowym plusem w przypadku firmy Ekoprodukt jest to, że stosuje tylko naturalne i ekologiczne składniki, bez konserwantów, różnej maści syropów i innych badziewi.

Na pierwszy ogień poszły nasiona amarantusa i amarantus ekspandowany z miodem. Nasiona ugotowałam z mlekiem do konsystencji przypominającej owsiankę, pod koniec gotowania dorzuciłam amarantus ekspandowany z miodem - faktycznie bardzo czuć miód, wszystko zrobiło się przyjemnie słodkie :)


17 komentarzy:

  1. mam identyczną miseczkę!! jest taka śliczna :) nie mogłam jej nie kupić :)
    smaczna współpraca, jestem ciekawa co wymyślisz z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie! Słodko-bananowo, moje smaki zdecydowanie :) Muszę kupić znowu amarantus!
    Gratuluję współpracy oczywiście :) Będzie smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowita współpraca, gratuluję! Już nie mogę się doczekać, co pysznego wykombinujesz z tych produktów :)
    A proszę, powiedz, jak gotujesz amarantusa? Mam ziarna, ale do tej pory nie podeszły mi za bardzo w wersji gotowanej. Może Ty mnie do nich przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amarantusowe szaleństwo!:)
    Czy muszę pisać, że komplet miseczka-kubas są boskie?^:))

    OdpowiedzUsuń
  5. no, to teraz amarantusowo u Ciebie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. amarantusa sama z chęcią bym przygarnęła :) czekam teraz na Twoje propozycje z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miseczka z home& you <3
    Zazdroszczę współprcacy

    OdpowiedzUsuń
  8. ile nowych paczek:) już się boje jak śniadania wymyślisz:D:D:

    OdpowiedzUsuń
  9. ranking śniadaniowych blogów, powiedz co myślisz! ZAGŁOSUJ!!
    http://www.survio.com/survey/d/I2Y1B1E8I8S4J5U0X

    OdpowiedzUsuń
  10. gdybyś kiedyś narzekała na przeamarantusowanie chętnie przyjmę coś z tej paczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nasiona, wykorzystałam je kiedyś w sałatce, musze spróbować na słodko :)

    Swoją drogą-czy jak zmielę kaszę gryczaną otrzymam mąkę? Czy lepiej żebym kupiła mąkę gryczaną?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczka! A mnie ciekawi to musi Kolumba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć ! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. amarantusowo dziś u Ciebie :) zazdroszczę takiej mnogości produktów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. no to teraz będziesz szaleć dzięki tej współpracy :D zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  16. O taką paczuszkę to i ja bym chciała :P tylko pozazdrościć ;)
    Pyszny pomysł na odmianę owsianki i ta zastawa och i ach jaka słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...